Avatar billede bb_maze Nybegynder
21. april 2005 - 21:17 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Tutorial til flammer

Hejsa

Jeg søger en photoshop tutorial til at lave nogle flammer i photoshop, magen til dem på denne side (til venstre i menu'en)
http://www.fynsmcfestival.dk/

Hygge
Avatar billede weblex Nybegynder
21. april 2005 - 21:40 #1
Ikke helt det samme men måske brugbart:

http://www.syked-one.com/?page=firetut
Avatar billede bb_maze Nybegynder
21. april 2005 - 21:41 #2
Ikke helt.. synes ikke det ser så "natur-tro" ud...
Avatar billede weblex Nybegynder
21. april 2005 - 21:54 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
21. april 2005 - 21:56 #4
Avatar billede bb_maze Nybegynder
21. april 2005 - 22:27 #5
Hehe, ja... Jeg kan umiddelbart ikke selv se præcis den jeg leder efter... Jeg vil gerne have direkte links.

Hygge
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. april 2005 - 09:09 #6
bb maze jeg tror ikke det er photoshop der er brugt til at lave det billede på fynsmcfestival, nærmere et fotografi.
Jeg tror det bliver utrolig svært at lave noget lige så virkeligheds tro som det.

http://thepluginsite.com/store/panopticum/Panopticum.htm her er der et plugin som måske kunne hjælpe dig, det koster penge men der er en demo af det.
Jeg har ikke selv prøvet det
Avatar billede solsikkehaven Nybegynder
25. april 2005 - 14:31 #7
tror af triple-x har ret, prøv f.eks. at se den største "freeware" stock-art photo site her:

http://sxc.hu/browse.phtml?f=search&txt=fire&w=1

(kan være lidt langsomt, men billederne er rigtigt gode !)
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
28. april 2005 - 09:44 #8
Jeg ved ikke,om du måske kunne bruge www.flamingtext.com
oz1eqp
Avatar billede bb_maze Nybegynder
20. februar 2008 - 19:13 #9
Hov, der var et gammelt spørgsmål her, jeg ikke havde fået lukket... Vil triple-x ogoz1eqp være venlige at ligge et svar? Så deler i point med solsikkehaven.

Hygge
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2008 - 19:26 #10
jamen så får du da et svar selvom det er ved at være en del år siden du fik hjælp ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2008 - 19:26 #11
og skal vi lige prøve endnu en gang?