Avatar billede dcgeek Nybegynder
21. april 2005 - 20:53 Der er 4 kommentarer

Kan jeg anvende bluetooth?

Jeg vil købe en Sony Ericsson K700i hvor der medfølger bluetooth.
Et USB-datakabel koster 179 kr. og en tilsvarende USB-to-Bluetooth koster også 179 kr.

Men så er spørgsmålet: Kan den tilsluttes min bærbare?

Jeg har før haft alvorlige problemer med at tilslutte eksterne enheder til min bærbare Acer Aspire 1604LC. Et PS/2 tastetur kan f.eks. ikke virke gennem en PS2-to-USB-adapter, ligesom et datakabel til Siemens M50 der kører over Serial-porten ikke kunne virke selvom jeg fik installeret en USB-to-Serial Adapter.

Så hvor stor er chancen så for at få min mobiltelefon og min bærbare til at kommunikere sammen over Bluetooth, når nu min bærbare computer ikke har indbygget Onboard Bluetooth, men kun 4 USB-porte?
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 21:09 #1
jeg skulle lige til at svare, men tjekkede lige dine gamle tråde..... måske du skulle rydde op og give feedback/uddele point i alle de gamle tråde du stadig har åbne.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=dcgeek&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede dcgeek Nybegynder
21. april 2005 - 21:15 #2
Er gjort nu (har givet besked til folk om at de skal lægge svar for point).
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 21:54 #3
ok hvis din pc er ok, det vil sige at der ikke er fejl på dit hardware og at dit system ellers er opdateret fuldt ud med hensyn til chipset drivere osv, så burde det virke. dette gælder også at du har sørget for at hente diverse service packs alt efter styresystem.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 21:56 #4
det er vigtigt at du på din bærbar har installeret samtlige korrekte drivere fra producenten, det er hovedårsagen til den slags problemer.