Avatar billede need-help-2 Nybegynder
21. april 2005 - 18:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB2.0 kort til PC

Kære eksperter

Jeg ønsker at udskifte mit USB1.0 kort i min PC med et UBS2.0 kort i stedet. Hvordan kan jeg se, om min computer overhovedet kan understøtte USB2.0 (fx ift motherboard)?

I samme forbindelse; har nogle en kort simpel procedurebeskrivelse for hvordan man installerer et sådan kort?
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 18:21 #1
der behøver ikke være understøttelse på dit bundkort, da pci controller-kortet selv sørger for det.
du monterer blot kortet i en ledig pci slot og installerer de medfølgende drivere, det vil dog kun køre usb 2 hvis du har minimum service pack 1 installeret, hvis du kører med xp.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. april 2005 - 18:22 #2
jeg tror bare at du skal have sådan et usb kort man propper i PCI slot porten og så instalere driveren der følger med !!!http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://comparestoreprices.co.uk/images/ma/macally-firewire-%26-usb-2-0-pci-card-fh2-uf24.jpg&imgrefurl=http://comparestoreprices.co.uk/by-make/m/macally-computer-parts.asp&h=150&w=200&sz=6&tbnid=O8Egcw5XvPAJ:&tbnh=74&tbnw=99&start=17&prev=/images%3Fq%3Dusb%2B2,0%2Bcard%26hl%3Dda%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:da-DK:official_s%26sa%3DN

sådan en der...

var det sådan et du mente ?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. april 2005 - 18:23 #3
hov så ikke lige dit svar nopsen :D vi siger jo det samme  !
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 18:37 #4
ja det er svært at undgå når man skriver næsten samtidig :)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. april 2005 - 20:19 #5
hvaaa kunne du bruge det til noget eller hvad ?
Avatar billede need-help-2 Nybegynder
21. april 2005 - 20:50 #6
Takker for de hurtige svar. Points til nopsen efter først-til-mølle princippet
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 20:57 #7
takker :)