Avatar billede hansilansi Nybegynder
21. april 2005 - 16:38 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

godt eller dårlig køb?

Hej..
Jeg har lige købt en Microsoft shark, til min bærbare computer..
Er det et godt køb?

/Tobias
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. april 2005 - 17:44 #1
Det kommer vist an på prisen? Jeg ved ikke hvad det er, men hvis du har givet en 10'er har du sikkert ikke været helt dum nu det er et Microsoft produkt :)
Avatar billede hansilansi Nybegynder
21. april 2005 - 18:54 #2
Jeg har givet 279,- Andre forslag
Avatar billede hansilansi Nybegynder
21. april 2005 - 19:09 #3
Ikke nogle latterlige svar, TAK! Hvis du ikke ved hvad du snakker om, så lad være.
Avatar billede popsy Novice
21. april 2005 - 21:33 #4
Måske får du ingen svar fordi ingen af os aner hvad det er :) Smid et link til det du har købt, så har vi en mulighed for at snakke med :)
Avatar billede popsy Novice
21. april 2005 - 21:51 #6
Hehe, se det hjalp. Det har jo intet med shark at gøre, så folk havde jo ingen chance for at vide hvad du talte om :)

Så til det alvorlige, nej jeg synes ikke det er et godt køb.
Jeg synes den virker plasticagtig, og jeg savner knapper på den. Scrollhjulet er upræcist, og jeg finder den langsom, akurat som fyren i testen.

Set i forhold til prisen, ville jeg i stedet vælge f. eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40186 den ligger rigtigt godt i hånden, den kan bruges til spil (ikke de mest krævende) og den har de knapper den anden savner.

Men går man efter smrt lyseffekt og ikke funktionalitet, så skal man selvfølgelig vælge Microsoft musen.
Avatar billede anders_w Nybegynder
21. april 2005 - 22:05 #7
Det er jo da for helved en bærbar-mus.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
21. april 2005 - 22:07 #8
Okay mange tak for hjælpen... Hvad med en MX310?

Du må gerne smide et svar:D
Avatar billede popsy Novice
21. april 2005 - 22:42 #9
anders W> Hvad mener du?

310'eren er lige en mus efter mit hoved, men den er lidt for lille efter min smag.
Avatar billede popsy Novice
21. april 2005 - 22:44 #10
Iøvrigt, hvem siger at en mus til bærbar skal være lille? (Går ud fra at det er det Anders mener?)

Der er da vel ingen der kan påstå at de ikke kan finde en smule ekstra plads i tasken, og så have en mus med som er rar at erbejde med? :)
Avatar billede hansilansi Nybegynder
21. april 2005 - 23:18 #11
Jeg ved ikke lige hvad der sker for Anders.. Men mange tak for hjælpen..
Avatar billede anders_w Nybegynder
22. april 2005 - 21:29 #12
Man skal jo ikke bruge mange knapper til en bærbar-mus-....
Avatar billede popsy Novice
23. april 2005 - 00:51 #13
anders> Hvorfor i alverden ikke? Skal man da nøjes med færre og dårligere funktioner end man har ved den stationære?

Måske du ikke har opdaget det, men vi skriver altså 2005?! :)
Nu om dage kan man faktisk få det så smart som man har lyst til, så at låse sig fast i en gammeldags holdning om at bærbar skal være ubekvemt, er ikke bare gammeldags, men også totalt tåbelig ;)
Avatar billede anders_w Nybegynder
23. april 2005 - 19:23 #14
Det er din mening... Min mening er, at du har oprettet en profil for, at provokere andre.. Lad vær med det.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
23. april 2005 - 19:25 #15
Anders, så tror jeg det er godt.. tak for hjælpen Popsy:)
Avatar billede popsy Novice
23. april 2005 - 19:29 #16
Anders>
Jeg sidder lige nu og griner på din bekostning, håber ikke det gør dig noget :D

Min profil er 3½ år gammel, hvis den var oprettet for at provokere så var den nok røget på slettelisten for længst :)

Iøvrigt er jeg ret overbevist om at i to gutter er en og samme person, som efterhånden viser lidt skizofrene tilbøjeligheder :)
Avatar billede anders_w Nybegynder
23. april 2005 - 19:31 #17
Okay.. Tør du væde?
Hvis vi væder, væder vi store beløber...
Iøvrigt, hvordan beviser man det er forkert, hvad du siger?
Avatar billede anders_w Nybegynder
23. april 2005 - 19:34 #18
LUK.. Hansilansi.
Avatar billede popsy Novice
23. april 2005 - 19:37 #19
:-D
Avatar billede anders_w Nybegynder
23. april 2005 - 19:42 #20
Tør du?
Avatar billede popsy Novice
23. april 2005 - 19:52 #21
Tør hvad? At vædde? :D

Vædder aldrig om andet end en bakke æg, og det er du jo nok ikke interesseret i :)
Avatar billede anders_w Nybegynder
23. april 2005 - 19:56 #22
Nej ikke rigtigt:)