Avatar billede teambadedyr Nybegynder
21. april 2005 - 16:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ris/Ros af TeamBadedyr.Com

Hey...

Vi kunne godt tænke man af få jeres ris/ros til vores site..

www.teambadedyr.com

Fungere siden ikke som den skal... Ved godt at det ikke er anvenceret scipt der er anvendt... men er forholdvis grøne hvad ang. design og opbydning af hjemmeside...

På forhånd tak :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. april 2005 - 16:19 #1
hmmm i er fra Tønder...det er jeg fra he he!

Udmærket side til noget der er så useriøst!

mojn!

Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. april 2005 - 16:27 #2
ps!

jeres side valideres ikke ordentligt i Firefox der er nogle problmer med jeres Scrollbar.

mvh
Mads
Avatar billede teambadedyr Nybegynder
21. april 2005 - 16:53 #3
hey..ved du evt. hvad der kan være galt
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. april 2005 - 17:04 #4
ja jeg tro det skyldes at du anvende en iframe som firefox vist ikke viser ordentligt i browseren.

jeg tror du skal tage en kopi af din kode og vise den i konferencen for (d)html og angive at den ikke vises ordentligt i Firefox.

Jeg ved at der er en del eksperter derinde der kan give forslag ti korrekt kode.

jeg kan se på koden at du har anvendt dreamweaver og jeg har lidt svært ved at genneskue hvilke eventuelle værdier der skal angives for henholdvis scrolling/iframe for at få en korrekt fremvisningen i begge browsere!

Jeg er rimelig sikker på at brugeren <olebole> kan genenskue det kodeværk ( han er superdygtig til det!)

mvh
mads
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. april 2005 - 17:26 #5
Det er jo en skændsel at siden ikke vises ordenlig i Firefox, især når i har den gamle nørd svendsen med ;)

Meeen et smukt logo i har fået lavet jer, og så kan man jo vurdere om det er fotografen det er galt med eller om det er noget andet på billederne  :o)

Alt i alt er udmærket side hvis i nu lige fået optimeret den til en ordenlig browser...

/Martin Tygsen
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. april 2005 - 17:28 #6
og hvorfor vises billederne i et helt nyt vindue, ku ik nøjes med at lave det som et popup vindue
Avatar billede mortenhh Nybegynder
21. april 2005 - 20:24 #7
Hehe.. fed side ;) - Nice top banner :)
Avatar billede teambadedyr Nybegynder
24. oktober 2009 - 21:39 #8
Takker - Lukket