Avatar billede tac Nybegynder
21. april 2005 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

i en celle skal jeg havde uploadet fra en anden hjemmside

Hej jeg er ved at lave en hjemmeside... jeg har en celle og i den skal der uploads en anden hjemmeside (wvar news) hvordan gør jeg det...... jeg tro det er noget med en html kode men kan ikke finde udaf hvad jeg skal skrive

Hilsen
Tac
Avatar billede splatpack Nybegynder
21. april 2005 - 17:32 #1
Detter kunne være en mulighed:

<iframe name="xxx" width="xxx" border="xxx" frameborder="xxx" height="xxx" src="http://www.sidenavn.dk" marginwidth="xxx" marginheight="xxx" align="center">
</iframe>

Splatpack
Avatar billede tac Nybegynder
22. april 2005 - 10:00 #2
så siger jeg tak for hjælpen...
Avatar billede splatpack Nybegynder
24. april 2005 - 16:36 #3
Det var så lidt, og jeg takker for points.