Avatar billede connien Nybegynder
21. april 2005 - 11:13 Der er 1 kommentar

Problem med opsætning af epson LX-300+

Er der nogen der kan fortælle mig på dansk, hvordan man retter i opsætningen på en Epson LX-300+ , min printer er sat helt forkert op og da jeg ikke kan engelsk og ikke kan få en dansk brugervejledning har jeg et kæmpe problem. "papiret skal stå til uendelige baner 12 ", nu står der 3.5 " hvilket gør mine udskrifter helt fejl og indimellem begynder den at skrive midt på en side eller springer en side over. Kan man måske få den tilbage til fabrikkens indstilling ?
Prøver jeg at lave en udskrift af opsætning kommer alt på italiensk, så jeg har nok fået rodet godt rundt i min søgen efter den rigtige opsætning.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2005 - 14:00 #1
Du kunne kontakte Epsons helpdesk. De er nok de rettet til at hjælpe dig: http://www.epson.dk/technical/email/index.htm