Avatar billede gere Nybegynder
21. april 2005 - 10:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

USB problem

Sidder med en norsk bærbar. Og den har problemer med USB enheder, får en fejlmeddelelse som ser sådan ud: Strømsvningning på Hubport

En USB-Enhet har oversteget strømgrensen på hubporten.
Klik på denne meldingen for a få hjælp.

Og gør jeg dette står der en enkelt enhed med tyk skrift "Ukent USB-Enhet" men så vidt jeg kan se er der kun 1 usb port i denne bærbare PC, og der sidder ik noget tilsluttet..

Er den defekt ? Og er der noget at gøre ???

Ejeren vil gerne ha et USB tastatur til at virke på den, men porten virker ikke som den er nu.
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 11:00 #1
Du kunne prøve at afinstallere USB enheden og så genstarte
Avatar billede gere Nybegynder
21. april 2005 - 11:12 #2
Harfundet fejlen.. Tastaturet er åbenbart defekt. Det laver samme skidt på andre maskiner.. Det må trække for meget strøm eller noget i den stil.
Avatar billede gere Nybegynder
21. april 2005 - 11:12 #3
Kan man lukke spørgsmålet ?
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 11:32 #4
du kan smide et indlæg som et svar. Derefter kan du markere dit navn i boksen forneden og trykke acceptere
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 11:32 #5
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. april 2005 - 11:33 #6
Ja ved at lægge et svar, og så efterfølgende markere navnet med svar til venstre, og trykke på accepter.
Avatar billede gere Nybegynder
21. april 2005 - 16:40 #7
svar
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 17:52 #8
du skal markere det og tryk acceptere
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:41 #9
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:57 #10
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar