Avatar billede hornum Nybegynder
31. marts 2001 - 18:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vedr. køb af Asus 1300-20

Jeg går og overvejer at købe en Asus 1300-20, og ville derfor høre om der har positive/negative erfaringer med den, samt eventuelt kan anbefale mig en forhandler.

På forhånd tak
Avatar billede lnk Nybegynder
01. april 2001 - 05:45 #1
Og hvad er det så?
Avatar billede zhark Nybegynder
01. april 2001 - 16:35 #2
Det var sku\' ellers et ordentligt antal 1300-1320 stk motherboards fra ASUS, vil du nedsætte dig som forhandler???
Avatar billede zhark Nybegynder
01. april 2001 - 16:38 #3
Undskyld - kom til at skrive svar! Men altså, hvad er det for noget ASUS du har købt?
Avatar billede hornum Nybegynder
01. april 2001 - 19:15 #4
Undskyld det upræcise spørgsmål.
Det er en bærbar PC\'er

Avatar billede zhark Nybegynder
03. april 2001 - 00:47 #5
Afvis bare mit... lidt mopsede svar! Jeg kender ikke mere til den end man kan se (og sammenligne) på http://www.edbpriser.dk
Der er nævn 4 forhandlere. Jeg havde håbet et par venner kunne \"hjælpe\" men det var andre mærker!
Avatar billede zhark Nybegynder
04. april 2001 - 18:08 #6
hornum>
Du bør nok svare selv... og acceptere dit svar, så har du stadig dine point! Opret så (evt.) et mere specificeret spm som: \"Bærbar Asus 1300-20\" Hvem kan vejlede om køb af en sådan? (eller i den stil!) Du kommer sikkert ikke videre her!!!
Mvh. zhark