Avatar billede ponylover Nybegynder
20. april 2005 - 21:25 Der er 12 kommentarer

Hvordan får jeg den lille box væk?

Jeg er i gang med at lave en lille hjemmeside, bare for sjov.
Men jeg løber ind i et lille problem hele tiden. Der kommer nemlig en lille box op på alle de billeder som jeg lægger ind på siden (Værktøjlinjen Billede). Hvordan får jeg den væk?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:30 #1
prøv at kigge i koden, om det ikke er en lille trojan der har sneget sig ind.??
(helt øverst i kode.. application/x-oleobject..)
det er blot et vild bud..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:33 #2
ps: men ellers må du være lidt mere konkret, evt. komme med et eks...screendump..O)
Avatar billede flintstone Novice
21. april 2005 - 23:10 #3
I din browser ( IE ) går du op i Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Multimedier -> Fjern flueben i "Aktiver værktøjslinien billede"
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. april 2005 - 23:13 #4
ja, når man ligger et svar, for man point..??
Avatar billede flintstone Novice
21. april 2005 - 23:18 #5
Hvad?
Avatar billede flintstone Novice
21. april 2005 - 23:18 #6
Du kunne jo bare svare på spørgsmålet c",)
Avatar billede flintstone Novice
22. april 2005 - 10:26 #7
ponylover >> Husk at lukke dine spørgsmål, enten ved at acceptere svaret du har fået eller på anden måde. Det er god skik her på E.
Avatar billede ponylover Nybegynder
22. april 2005 - 16:51 #8
Mange gane undskyld for jeg ikke skrive før nu. Men problemet er at der kommer en lille box frem oppe i hjørnet af de billeder jeg sætter ind. Det er en funktion der er i XP. Kender ikke den lille box der kommer frem når man kan vælge at gemme billed eller gøre det større. Jeg har set en kode for noget tid siden på en anden hjemmeside, hvor man kunne fjerne den lille box.
Avatar billede flintstone Novice
22. april 2005 - 22:22 #9
Det er en Browserindstilling og ikke en XPindstilling, som du fjerner på den måde jeg har beskrevet.
Avatar billede flintstone Novice
22. april 2005 - 22:23 #10
......du har prøvet mit forslag, eller?........
Avatar billede ponylover Nybegynder
23. april 2005 - 11:40 #11
Ja det virker fint, men problemet er bare, at hvis andre går ind på siden kommer det lille vindue stadig frem. Det jeg skal bruge er en lille kode jeg kan sætte ind så den ikke kommer frem.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:43 #12
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)