Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
20. april 2005 - 21:02 Der er 10 kommentarer

Installation af webcam!

Hej, jeg købte et webcam igår.. Af mærket Logitech Quick communicator. Når jeg prøver at installere programmet fra cd'en, som høre med dukker der ved afslutningen af installationen en boks hvor den siger at der er opstået en fejl.. Og kan ikke komme videre derfra medmindre jeg lukker den ved brug af Alt-Ctr-Delete. Nogen der ved hvad problemet kan være ved at den ikke gider installere?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:13 #1
find dit webcam her->
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/US/EN,CRID=1794
For at se om der er ny driver, eller andet support du kan bruge

hvis det er dette skal du feks. har installeret directx 9, for at kunne installere softwareén..O)->
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1794,contentid=9521
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:15 #2
endvidere er der også et patch til xp for dette cam -> http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1794,contentid=9521,OSID=1,softwareid=6344

(hvis det er det cam)
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
20. april 2005 - 21:18 #3
Det er nemlig dét camera.
Har installeret directx 9 og prøvet at installere programmet fra både cd'en og deres hjemmeside - men fejl meddelelsen bliver ved med at komme.

Altså jeg køre installationen fint.. Men til slut så dukker fejl meddelelsen op og så gider den intet mere andet end at jeg skal lukke programmet gennem jobliste.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:39 #4
prøv at hent det software der er på siden, det er der også på dansk..?
husk at du skal ha´direct 9, opdater evt. dit styrersystem.
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
20. april 2005 - 21:40 #5
Har prøvet alt på softwaren, directx 9 som jeg skrev.. - og opdateringer af xp'en har jeg også..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:42 #6
er cdén fedtet el. noget..?
kan du lave et image af cdén, også installere den vej...?
kan du prøve cdén og webcam på en anden pc.?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
20. april 2005 - 21:44 #7
Nej cd'en tog jeg direkte ud fra holderen. Hvordan laver man et image - og hvad er det for noget? Jeg tror i sidste ende at der er noget galt med min pc... Men har ike oplevet problemer før..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2005 - 21:52 #8
kan du ellers se/bruge andre cdér.?
Et image kan du lave med et brænder program, har du feks. Nero, skal du blot kopiere cdén, og gemme på hdén.
Ellers hent deamon(søg selv), eller clonecd->http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=623
support ->http://www.sikkopi.dk/CCD-manual/CloneCD-hovedvindue1.htm
Prøv at lave diskoprydning, og genstart, men før du genstarter, så slet drevet i enedshåndtering.
Ellers se dette ->http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Langsom%20computer2.htm
hvis det ikke virker, så ved jeg det ikke, jeg ville nok kontakte logitech support, og lige høre dem.O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. maj 2005 - 15:56 #9
kører det nu..O)
?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:43 #10
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)