Avatar billede ow.ob Nybegynder
31. marts 2001 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Findes der et \"sessions\" nummer på den åbnede IE

Jeg har selv lavet mig lidt kommunikation med en browser ved brug af Winsock controllen i VB.

Det foregår ved at brugeren kontakter en Http://IP:Port
Min \"server\" sender en validerings dialog, som man udfylder.

Hvis de indtastede data er OK godkendes IP addressen. Hvis der ikke er aktivitet i 10 minutter annulleres valideringen.

Spørgsmål : Når brugeren så er færdig med at browse og har lukket browseren, hvordan kan man mon så styre at browseren ikke bliver åbnet igen - af en anden bruger, fra samme IP.

Det er en special designet database der anvendes af PC supportere der fra forskellige PC\'ere rundt i firmaet har brug for at checke informationer. Jeg er derfor bange for at arbejdspladsens bruger kan få adgang til vigtig information.

Findes der mon et session nummer jeg kan checke på eller er det noget jeg selv skal genere ?
Men jeg har brug for at kunne styre at når brugeren lukker for si
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. marts 2001 - 18:10 #1
Ikke 100 pct.
cookie hvis begge brugere tillader.
ellers recorde plugins, skærmdat etc og checke for match.
Avatar billede ow.ob Nybegynder
31. marts 2001 - 23:07 #2
Er det mon muligt at lave et random nummer som først bliver slettet når browseren lukkes.
Avatar billede netsrac Praktikant
01. april 2001 - 17:48 #3