Avatar billede kasperdk Nybegynder
20. april 2005 - 16:50 Der er 7 kommentarer

Hvilket nvidia driver skal man have?

Hej

Når jeg startet half-life 2 kommer der en besked op om der driver update. Og jeg har været inde på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp men ved ikke hvilken jeg skal bruge.

Håber i forstår mit dårlig skrevet spørgsmål

mvh

håber jeg har lagt spørgsmålet det rigtige sted
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
20. april 2005 - 16:50 #1
hvilket grafikkort har du  ?
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2005 - 16:52 #2
hejsa, kan du skrive den præcise fejl spillet siger og hvilket grafikkort du har?
Avatar billede kasperdk Nybegynder
20. april 2005 - 16:52 #3
Nvidia Geforce Fx 5900
Avatar billede kasperdk Nybegynder
20. april 2005 - 16:54 #4
Jeg kan ikk præcis sige hvad de skriver. Kan ikk kopi det, så håber i kan kare mir problem af ligevel, ellers må jeg skrive det hele af
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2005 - 16:55 #5
ja. det kan jo være flere ting, men hvis du bare skal have dine drivere opdateret skal du bare vælge 'graphics drivers' -> 'Geforce and TNT' -> 'dit styresystem' (winxp?)
Avatar billede kasperdk Nybegynder
20. april 2005 - 17:00 #6
jeg har xp proffesonel,
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2005 - 17:05 #7
så skal du bare vælge 'Windows XP / 2000' i det sidste felt