Avatar billede kloster Nybegynder
20. april 2005 - 15:53 Der er 4 kommentarer

Nyt e-koncept til formidling af madoplevelser

Hermed inviteres I til at byde (overslag) ind på følgende opgave med arbejdstitel:

"Nyt e-koncept til formidling af madoplevelser"

- der skal leveres følgende: (Al design/styles etc. tilgår herfra)

CMS system i standardversion: Alm. content management-funktionalitet, men med mange moduler i tilvalg.

Pris ønskes separat pris på:

Implementering i skabeloner (2-3 stk.):
Hosting (mdr.):
Evt. leasingmulighed af CMS (pr. mdr):

Priseksempler ønskes også på flg. moduler:

Nyhedsbrev (m/ mailingliste):
Forum:
Betalingsmodul (med angivelse af betalingsalternativer):
Sitmap og navigationssti (Hvis ikke i CMS, standardversion)

Specialudvikling, som der ønskes prisoverslag på:

Shop-del med bestilling af forskellige varer (max. 10 forskellige)
Login-del med mulighed for redigering af kontakt-oplysninger og leveringsintervaller, samt afbestilling / udsættelse af leverancer.

Opslag af leveringsdag (ud fra bagvedliggende database med postnummer og leveringsdag som: http://www.skagenfood.dk/subscriptiondeliveryday.html?delivery_zipcode )

Der lægges fra vores side afgørende vægt på, at leverandøren kan bistå ved udviklingen af konceptets funktionalitet.

Evt. spørgsmål kan rettes til nedenstående, der vil varetage design/strategi-delen.

Tilbagemelding ønskes asap og senest 24/4 2005

chrkloster@hotmail.com
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 16:01 #1
Hey...

www.sharksforum.dk er fint til sådanne opgaver..
Avatar billede kloster Nybegynder
26. april 2005 - 13:34 #2
ok
Avatar billede kloster Nybegynder
26. april 2005 - 13:34 #3
Ok
Avatar billede roenving Novice
26. april 2005 - 14:20 #4
Husk at markere dit navn i boksen til venstre før du accepterer ...