Avatar billede hf Nybegynder
20. april 2005 - 11:49 Der er 5 kommentarer

SQL Server 2000 Evaluation Edition

Jeg har downloadet "SQL Server 2000 Evaluation Edition" for at få adgang til Enterprise Manager.

Spørgsmålet er nu: gælder trialperioden på 120 dage også for Enterprise Manager - eller er det kun selve SQL serveren der udløber efter 120 dage?
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
20. april 2005 - 11:50 #1
Det burde være sql Serveren der er dækket under trial perioden. Normalt hører Enterprise under nogen licens betingelser....
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
20. april 2005 - 11:50 #2
Der står skal "ikke under nogen licens betingelser"....
Avatar billede hf Nybegynder
20. april 2005 - 11:53 #3
Er der er nogen der selv har oplevet hvad der sker efter 120 dages perioden?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2005 - 11:54 #4
Jeg tror ikke at EM checker for expiration.

Men men men - det er ikke det samme som at man har lov til at bruge den.

Medmindre det eksplicit står at man har permanent license til EM, så må
EM også falde ind under de generelle betingelser i evaluation licensen.
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
20. april 2005 - 11:56 #5
Arne> Det anhænger nemlig af om man connecter op mod en fuld licenseret database....