Avatar billede clausmo Nybegynder
20. april 2005 - 10:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Organisk model

Jeg mangler noget som kan visualisere en organisk model! og som dynamisk kan udvides og interageres.

Grundlæggende skal det være ét objekt, som kan tilknyttes flere parametre: Navn, egenskaber, data (gerne billede og tekst), Parent-object, child-object og "sidestillede"-objecter.

Objekterne er hierarkisk strukturerert, hvor man ved at klikke på en "niveau" (grafisk visualiseret ved f.eks. cirkel), skifter til dette niveau og elementerne som er knyttet til dette niveau træder i forgrunden. Klikker man på et objekt, bliver parametrene synlige. Interaktionen skal gerne være dynamisk, så cirklerne/ boblerne flytter sig/ giver plads for objekterne i det valgte niveau.

Jeg forestiller mig at det er bundet op på en form for database.

har nogen kendskab til sådan noget i flash? eller kan hjælpe med at udvikle det?

Beskrivelsen er måske ikke blevet tydelig nok, så jeg har  forsøgt at visualisere det:

http://www.native.dk/claus/organisk-model.gif

Håben nogen kan hjælpe!
Avatar billede kragekjaer Praktikant
20. april 2005 - 13:57 #1
måske hører den hjemme i Jobs
Avatar billede clausmo Nybegynder
20. april 2005 - 20:47 #2
ja måske - eller måske er der nogen som ved hvor jeg kan finde det...
Avatar billede rohaje Nybegynder
21. april 2005 - 00:19 #3
er der andet en point på spil ?
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. april 2005 - 09:39 #4
har du kigget herinde efter inspiration?
http://www.flashkit.com/movies/Scripting/
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. juli 2005 - 19:53 #5
?
Avatar billede clausmo Nybegynder
30. maj 2006 - 23:09 #6
lukker uden gode svar...