Avatar billede charl8 Nybegynder
20. april 2005 - 10:38 Der er 1 kommentar

Overførelse af kalenderinformation til PALM - mangler Location

Hej,
Jeg har et problem med nogle kalenderinformationer, der skal overføres til PALM. Der er tale om aftaler, der er oprettet uden for kalenderen - altså via en anden database - og selv om de har korrekt information i feltet "Location", så overføres denne information ikke til PALM. ALle andre informationer omkring aftalen overføres godt nok.

Jeg har kigget på alm. kalenderaftaler, og der er umiddelbart ikke nogle skjulte - eller synlige - felter, der indeholder Location ud over location-feltet selv. Har I kendskab til, hvilket felt, jeg mangler at sætte værdien ind i?

På forhånd tak

Charlotte
Avatar billede jogii Nybegynder
20. april 2005 - 12:52 #1
Hvilket program bruger du for at synkronisere med?
Er du sikker på at Location er stavet rigtigt (Lokation?).
Har feltet Location på dokumentet flaget Summary sat (så værdien kan vises i oversigter. Det kan være at synk-programmet anvender en oversigt for at hente data )?
Hvad sker der når du efterfølgende redigerer dokumentet, kommer Location så over?