Avatar billede rentondk Nybegynder
20. april 2005 - 08:20 Der er 7 kommentarer

Sende mange e-mails

Jeg har brug for at sende virkelig mange e-mails i ASP. Der skal sendes f.eks. 1 million e-mails på én dag/gang.

Hvordan gør man det smartest/hurtigst? Nogle bestemte pakker man kan anvende?
Avatar billede rentondk Nybegynder
20. april 2005 - 08:20 #1
Der er forresten tale om ASP + SQL Server.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
20. april 2005 - 12:49 #2
det var mange - mon ikke det falder ind under spamlovgivningen?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
20. april 2005 - 13:06 #3
hvor store er de mails du vil sende ?
Avatar billede rentondk Nybegynder
20. april 2005 - 13:35 #4
hippokrates > Jeg vil foreslå, du læser markedsføringsloven paragraf 6a. Spam er brud på denne paragraf og har intet med antal emails at gøre. Tak for en ellers ubrugelig kommentar.
Avatar billede rentondk Nybegynder
20. april 2005 - 13:36 #5
hippokrates > Der er tale om meget små tekst emails.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
20. april 2005 - 14:15 #6
Du skal ogsaa nok lige checke med din hosting provider foer du prover at sende 1 million mails igennem deres system
Avatar billede macriis Nybegynder
20. april 2005 - 15:06 #7
Jeg har erfaring med at benytte ASP.NET på en Windows platform sammen med komponenten DevMail (http://www.devmail.net) til at distribuere mailsene over på en Linuxserver med PostFix mail server. Denne løsning kan håndtere omkring 200.000 mails i timen.

Mon ikke man med ASP kan lave noget lign.?

Min erfaring siger mig at Windows' SMTP ikke performer lige så godt som ovenstående.