Avatar billede vallentin Nybegynder
31. marts 2001 - 16:05 Der er 7 kommentarer

USB konflikt

Hvad skal jeg gøre for at at slippe for konflikter når jeg skal bruge min usbport?

Det lige meget hvad jeg skal installere.
Avatar billede msmows Nybegynder
01. april 2001 - 18:07 #1
Flere oplysninger !!!!!
Hvilket MB, hvilket styresystem etc.etc.
Avatar billede vallentin Nybegynder
01. april 2001 - 19:08 #2
Jeg bruger win 98. MHT. til mb, ved jeg ikke hvad det er. Men det er en acer maskine.
Avatar billede msmows Nybegynder
01. april 2001 - 22:18 #3
Prøv at finde ud hvilket chipset der bruges på MBet
Avatar billede hellbringer Nybegynder
02. april 2001 - 14:13 #4
Gå ind på producenten af dit bundkort\'s hjemmeside og find en opdatering til din bios og/eller chipset. find ud af hvilket chipset du har på dit bundkort og, hvis det fx. Er det VIA chipset kan du gå ind på www.via.com.tw og hente en 4in1 driver.
Avatar billede vallentin Nybegynder
02. april 2001 - 15:35 #5
På mit bundkort er der nogle chips hvor der står ALI. Skal jeg gå ind på deres hjemmeside?
Avatar billede msmows Nybegynder
02. april 2001 - 18:10 #6
Ja, hent de nyeste drivere og patches til dit bundkort.
240075.exe er en opdatering til Win98se (hent den hos Microsoft), der løser visse USBproblemer
Avatar billede jr40 Nybegynder
12. juli 2005 - 20:44 #7
vallentin>>>er det dig Hermann?