Avatar billede webvizion Nybegynder
19. april 2005 - 17:53 Der er 2 kommentarer

Freelancer søges

Låneberegning til webside

Vi er ved at udvikle en webside til en lokal ejendomsmægler. Vi skal i den forbindelse have lavet en låneberegning (3 låneforslag).

Bl.a.: Annuitetslån, F1 lån etc. Datane skal hentes fra en access database. Det skal kunne implementeres i ASP.

Vi har lavet en database hvor brugeren uploader de nødvendige data. Her i blandt en pris. Udfra prisen skal beregningerne laves. Jeg fandt denne her på eksperten: http://eksperten.dk/spm/467374 Det skal være noget i den stil, blot hvor inputene kommer fra databasen.

Er der nogen af eksperterne der kunne være interesseret? Har du gode evner indenfor javascript kan der løbende komme flere opgaver.
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. april 2005 - 18:55 #1
I skal vaere velkommen til at kontakte os det er helt sikkert noget vi kan loese.

http://metasecurity.dk/?p=kontakt
Avatar billede moskjaer Nybegynder
20. april 2005 - 08:34 #2
I er også velkomne til at kontakte os på kma(a)moskjaer.dk. Hvad angår referencer kan I kigge forbi på www.moskjaer.dk