Avatar billede cden Nybegynder
19. april 2005 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet forbindelse via bluetooth

Jeg har en IPAQ 1940 og en laptop IBM T42 og ADSL forbindelse.
Jeg vil gerne kunne oprette internet adgang fra min IPAQ via bluetooth gennem min laptop.
Jeg har kigget en del svar igennem på andre lignende spørgsmål, men har ikke kunnet finde noget jeg kan bruge.
Jeg kan godt få dem til at forbinde til hinanden, men IPAQ'en kan ikke finde servicen på laptop'en.

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. april 2005 - 15:16 #1
Hvis det havde været 2 netkort ville jeg klikke del internet forbindelse på det ene. Jeg ved ikke om man kan noget lignende med Bluetooth, men prøv lige at undersøge den mulighed.
Avatar billede cden Nybegynder
21. april 2005 - 13:21 #2
Ingen løsning.....jeg lukker spørgsmålet.