Avatar billede coolzone Nybegynder
18. april 2005 - 22:41 Der er 1 kommentar

Broadcom stinker

Vil bare bringe en advarsel til samtlige boligforeninger som eventuelt overvejer at gøre brug af Broadcom's løsninger.

Broadcom overtog efter at Kabelnettet gik nedenom og hjem. Kabelnettet var kendetegnet for en virkelig elendig service og et elendigt og ustabilt net.

Selvom Broadcom reklamerer med at ting er forandret så passer det ikke. De har ændret på opkoblingsmetoden fra DHCP til PPPoE, men det er det samme lort, for at sige det rent ud.

Der er konstant udfald på linien, til tider kan man sidde uden net hele weekenden. Flere dage i træk svinger det og så kan der være forbindelse ca. hvert 10 minut, for igen 10 minutter efter så ryger forbindelsen.

Mest elendigt er deres service. Man skal lede meget længe efter en virksomhed, hvor servicen er så dårlig. Telefonen ikke taget og e-mails ignoreres.

Kort og godt, hold jer LANGT væk fra Broadcom, hvis I vil investerer i et stabilt og brugbart net til jeres Boligforening.

Lejerbo har desværre valgt Broadcom.
Avatar billede Jmv_cyber Novice
26. juni 2005 - 11:07 #1
Det har flere dele af VIBO også, og ja, det er ligeså elendigt...