Avatar billede seje_reje Nybegynder
18. april 2005 - 20:48 Der er 8 kommentarer

JAVA winduer er blanke

Jeg har det problem at alle java winduer er helt blanke. Det er lige meget om det er certifikat godkendelse i en webbrowser eller om det er Java control panel i winXP kontrolpanel.
jeg har haft det før, faktisk 3 dage siden, men valgte at reinstall windows, da jeg ikke umiddelbart fandt nogen løsning på det der. Og efter en reinstall syntes det også til at virke.. men lige pludselig  er alle vinduer der kører igennem java bare blanke.
det kunne være en windows "latterlig" update der forusager fejlen!
Avatar billede hcma Novice
18. april 2005 - 20:50 #1
har du prøvet at reinstallere sun's java?
Avatar billede kalp Novice
18. april 2005 - 22:57 #2
Avatar billede aaron Nybegynder
19. april 2005 - 02:38 #3
eller version 1.5.0.02 herfra:

http://www.znn.dk/
Avatar billede seje_reje Nybegynder
20. april 2005 - 14:30 #4
jeg har prøvet med både gammel om ny java. problemet opstod på en v. 1.4
Avatar billede kalp Novice
20. april 2005 - 15:44 #5
kan det være firewall som blockere for det?

Prøv at sætte dine IE indstillinger til lav
Avatar billede seje_reje Nybegynder
20. april 2005 - 18:35 #6
ingen af delene.. måske skulle jeg prøve at uninstall mine ati driver. det er det sidst nyeste jeg har installeret foruden windows' auto update..
Avatar billede seje_reje Nybegynder
20. april 2005 - 18:45 #7
and bingo.. Det var ATI driverne.. greatest..
ellers tak for budene kunne være jeg skulle bruge Omega driveren istedet og se om den ikke laver samme fejl
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 12:05 #8