Avatar billede larsbaun Nybegynder
18. april 2005 - 19:22 Der er 7 kommentarer

vu meter

Er der noget der har et link til et realtime spectrum analyser eller et vu-meter hvor hver hvor dataerne kan vises som selvstændige billeder.......
I nødstilfælde må det godt være pre-recorded, processed ind i flash ...  Men stadigvæk med visning i selvstændige billeder

Lidt ligesom : http://mysite.wanadoo-members.co.uk/BBGorB/tutorial01.html#howitworks

Bare hvor man kan kigge i sorce filen !!
Avatar billede pyroman Nybegynder
19. april 2005 - 17:51 #1
Jeg har ligeledes ledt overalt, fx efter et JAVA-lib der kunne klare denne opgave - men har aldrig fundet et eneste spor af noget brugbart...
Men hvis du finder noget må du meget gerne smide et link til det her på exp. :)
Avatar billede larsbaun Nybegynder
23. april 2005 - 10:41 #2
Jeg kan ikke finde en realtime , dahm, hmm , lukker spørgsmålet !!
Avatar billede larsbaun Nybegynder
23. april 2005 - 10:42 #3
hmm
Avatar billede adolph Nybegynder
26. april 2005 - 09:36 #4
ja det er ikke realtime men flashamp fra Mamalade på : http://www.marmalademedia.com.au/flashamp/ kan måske bruges ?

jeg tror det kan blive svært at finde noget der er realtime - på www.versiona.dk/karaoke har jeg lavet en graf der viser udslag på mikrofonen realtime - nederst i højre hjørne - men det er et component
Avatar billede adolph Nybegynder
08. juli 2011 - 10:51 #5
lukker
Avatar billede adolph Nybegynder
08. juli 2011 - 10:51 #6
lukker
Avatar billede adolph Nybegynder
08. juli 2011 - 10:56 #7
lukker