Avatar billede bha140795 Nybegynder
31. marts 2001 - 11:04 Der er 1 løsning

Userform og Word 97

Jeg har lavet en userform med en combobox, der på baggrund af et bogmærke skal indlæse data fra et regneark ind i comboboxen. Dette fungerer også fint når jeg kører programmet første gang, eller hvis jeg trykker F5 i programkoden for min Userform. Afvikler jeg programmet via en rutine med Userform.show bliver min combobox ikke opdateret. Jeg kan ikke gennemskue hvad der sker, men mine programlinjer bliver ihvertfald ikke gennemløbet. Hvordan sikrer jeg mig at programlinjerne altid bliver gennemløbet?
Avatar billede nerøs Nybegynder
31. marts 2001 - 13:19 #1
Når userformen loades, afvikles Initialize og activate eventerne for userformen.
Så  du lægger blot et kald til den subrutine du vil have kørt ind i en af disse.

Formen loades automatisk når man bruger Show metoden. Tilsvarende loades formen automatik når du trykker F5 i den kode du vil have afviklet