Avatar billede stufmeister Nybegynder
17. april 2005 - 20:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

manglende kanaler med mit Hauppauge PVR 150

Ved ikke om dette er det rigtig forum, men det var det nærmeste der kommer et tunerkort.

Jeg har netop smidt et Hauppauge PVR150 i min MCE maskine, og det fungere også ganskte glimrende. Problemet er dog,at det er ikke alle kanaler den kan finde. F.eks TV3 og + findes ikke.
Jeg havde også et problem med mit gamle fjernsyn, og fandty ud af at det var fordi f.eks TV3 og + lå i et register tunerdelen imit fjernsyn ikke kunne vise.

Hvis det er samme problem med mit helt nye tuner kort, er der så nogen der har en løsning på dette.
Driverupdate er blevet prøvet uden problemer.

Og det er self et PAL-kort jeg har siddende...
Avatar billede stufmeister Nybegynder
17. april 2005 - 20:15 #1
Driverupdate er blevet prøvet uden AT DET HAR LØST PROBLEMET mener jeg self.
Avatar billede stufmeister Nybegynder
17. april 2005 - 20:43 #2
Jeg har fundet ud af at det er de kanaler der hedder S-kanaler jeg ikke kan tage
Avatar billede stufmeister Nybegynder
18. april 2005 - 11:19 #3
Efter at have afinstalleret driverne ( de nyeste jeg har fundet på deres site ) og installeret dem igen så kørte det. Så nu kan jeg se alle kanaler.

Ved ikke lige hvad der gik galt første gang.
Avatar billede stufmeister Nybegynder
18. april 2005 - 11:19 #4
luk
Avatar billede ulrik Nybegynder
31. august 2006 - 00:02 #5
Håber du stadig følger med stufmeister. Har nemlig samme problem med at få lagt s-kanaler ind. Håber du gider uddybe din løsning lidt mere, som hvilken driver du hentede, og hvordan du så fandt s-kanalerne i media center. Du skal nok få point for det.