Avatar billede l_madzen Nybegynder
17. april 2005 - 17:53 Der er 10 kommentarer

Backup af ps2-spil

Hej,
Når jeg prøver at tage en backup af et af mine ps2-spil så virker de aldrig :(
Først laver jeg et iso af spillet med dvd-decrypter, så mounter jeg det image i daemon tools. Herefter jeg bruger Nero til at lave en kopi fra det virtuelle drev til brænderen.

Så burde det vil virke, men det gør det ikke. Jeg har også prøvet at brænde iso'en direkte ud med dvd-decrypter, men det giver heller ikke pote.

Jeg har lagt mærke til at min brænder (Lite-On dual-layer) ikke vil brænde langsommere end 4x, kan det have nogen betydning?

Mvh,

Lars
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 17:54 #1
brænder du på dvd-r skiver?
Avatar billede l_madzen Nybegynder
17. april 2005 - 17:56 #2
Ja, Verbatim DVD-R 8x
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 18:00 #3
Lav et image af din cd med  (mener jeg man kan) Alcohol 120 % og ellers magic iso
og så brænd den... sådan set ligetil men lader jo til det er det du gør.
og dit medie er fint. husker du at lukke cd'erne når du er færdig så der ikke kan brændes mere på dem?
Avatar billede l_madzen Nybegynder
17. april 2005 - 18:06 #4
Jeg var af den overbevisning at sålænge man ikke bruger multi-session så var de automtisk lukkede..
Hvis jeg nu henter en kopi af mit spil på en given fildelingstjeneste (det går jeg ud fra er fuldt lovligt da jeg selv ejer spillet), og så brænder den iso ud så virker det fint (:nogenlunde, tror det ville blive bedre med 1x).

p.s.
det er dvd'er og ikke cd'er
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 18:10 #5
så skift fra dvd decrypter.. den lader ikke til den laver et ordentlig image.
Avatar billede l_madzen Nybegynder
17. april 2005 - 21:48 #6
Det virkede at lave image med alcohol og så brænde med dvd-decrypter. Points til dig :)
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 21:50 #7
så får du et svar:)
Avatar billede kalp Novice
19. april 2005 - 00:35 #8
husk at lukke:)
Avatar billede l_madzen Nybegynder
19. april 2005 - 09:07 #9
hvordan dælen gør jeg det.. :( jeg kan ikke se nogen luk knap nogen steder
Avatar billede kalp Novice
19. april 2005 - 23:31 #10
Du skal markere mit navn nede i venstre hjørne og trykke på accepter:)