Avatar billede hudelihu Nybegynder
16. april 2005 - 21:34 Der er 8 kommentarer

Program til at lave ens egen mp3 nr over på en mobil...Hjælp

Hej..;)

Er der nogen der kender et program man kan sende ens musik nummer på ens pc over på mobilen gratis. Har hørt noget om der findes programmer på download.dk. Er der nogen der kender et program der kan det. helst inde på download.dk

Tak på forhånd
Avatar billede kalp Novice
16. april 2005 - 21:36 #1
Du kan opsætte en email konto på din mobil.. så kan du sende dem som mails.

Du kan anskaffe dig et USB kabel til din mobil og tilslutte den din pc.
Avatar billede kalp Novice
16. april 2005 - 21:36 #2
Du siger gratis.. så tror jeg du skal have fat i et kabel. Der følger sikkert software med til det.
Avatar billede hudelihu Nybegynder
16. april 2005 - 21:40 #3
men er det muligt at få sange over på en nokia 6610i. Der er ikke USB.
Avatar billede kalp Novice
16. april 2005 - 21:45 #4
ja det burde det.. få opsat din email konto på mobilen og så er det rimelig simpelt..

ellers få sat mms op og send det på den måde.
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 21:37 #5
fået det gjort?
Avatar billede flim Nybegynder
19. april 2005 - 08:48 #6
En 6610i kan da ikke afspille mp3, eller tager jeg fejl?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 10:08 #7
Flim >>> Det ved jeg ikke, men det er i hvertfald en fremgangsmåde der virker hvis den kan.. hvis ikke den kan ligger der bare nogle mp3 filer på telefonen som man ikke kan bruge til noget:)

Hvis vi er færdige skal du markere mit navn nede i venstre hjørne og trykke på accepter så vi kan få lukket efter os:)

ellers nyt input tak
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 10:49 #8
hudelihu >> Vi snakkede lige sammen i går:) hvorfor skriver du ikke her?