Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
16. april 2005 - 20:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Det ultimative mixerprogram?

Hvad er det ultimative lydmixer program? Vil bruge det til at mixe numre sammen med lyde, numre sammen med hinanden, og lyde med lyde og sådan.. Hvad skal jeg have fat i?.. det må gerne koste lidt men ikke over 1000 kr. :)

Tak på forhånd..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. april 2005 - 20:48 #1
Cooledit Pro ???
Avatar billede oniel Nybegynder
16. april 2005 - 20:52 #2
Det ultimative mixerprogram fås vist ikke for under 1000 kr. !!! ;-)

Et godt bud på et lidt dyrere program er =

Adobe Audition

Læs mere om prrogrammet her:
http://adobe.dk/products/audition/main.html

Gratis prøveversion kan findes på Adobes internationale side.
Avatar billede oniel Nybegynder
16. april 2005 - 20:53 #3
Cooledit er nu opkøbt af Adobe og er netop blevet til det program jeg henviser til
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
16. april 2005 - 20:56 #4
Er det program også nemt at gå til?.. Nemme effekter at fyre af og sådan?..
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
16. april 2005 - 20:56 #5
Audition er suverænt - thats the one.

Til egentlig musik-kreering skal du nok ha fat i Reason, eller eventuelt Fruityloops :-)
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
16. april 2005 - 20:58 #6
Følger der standard lyde med i Reason?.. du skal nok også få point jorg.. :)..
Avatar billede oniel Nybegynder
16. april 2005 - 21:04 #7
Nemt og nemt - Det er jo to sider af en sag ;-)

Der er mange effekt-muligheder og når man har arbejdet lidt med programmet, syntes det logisk opbygget. (Det var nok også derfor Adobe valgte CoolEdit som som et godt supplement til deres programmer til digital billedredigering)

Mulighederne for de mange spor, giver mulighed for logisk opbygning af lydbilledet.

Med hensyn til effekterne - Hvis du graver lidt ned i de enkelte effekter, og forstår hvad det er de gør ved lyden, er jeg sikker på at du vil finde programmet yderst brugbart og tilgengeligt.

Rigtig god fornøjelse.
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
16. april 2005 - 21:06 #8
Tak.. ;)..
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
16. april 2005 - 22:15 #9
Ja der er en masse med...vildt mange instrument-lyde.. det kan dog anbefales med et par sample-packs.

(og tak)