Avatar billede moulde Nybegynder
16. april 2005 - 16:33 Der er 4 kommentarer

Hvordan indsættes et script i html koden på en Webside?

jeg har downloaded sån et script fra viewsource.dk hvor man kan lave et slags billed galleri der automatisk skifter billede hvert 5 sekund... men hvordan bestemmer man hvor det billede ska vises på siden.... ? fatter pølsemad... :-p

Ved hvordan man indsætter koden i html dokumentet (CTRL+C og så CTRL+V :-p)....

På forhånd Tak... :-D

hilsen HTML NOOBEN Moulde
Avatar billede moulde Nybegynder
16. april 2005 - 16:34 #1
Bruger Nvu da jeg synes det er et meget fint program :-D
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
16. april 2005 - 16:41 #2
du lukker frontpage, og åbner din fil i notepad, og så indsætter du kode, husk at læse den tilhørende readme for at sikre at du sætter den ind det rigtige sted.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
16. april 2005 - 16:42 #3
og scriptet er sikkert javascript (ellers skal du nok glemme alt om det)

Jeg vil anbefale at du lærer det grundlæggende i html før du begiver dig videre, www.html.dk/tutorials/html
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
16. april 2005 - 16:43 #4
(og så var det måske en ide at fortælle os hvilket script det drejer sig om, og evt. give direkte link / souce)