Avatar billede rened Nybegynder
16. april 2005 - 15:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Valg af trådløs router til VPN

Hej folkens

Jeg er kigget internettet tyndt efter en god stabil trådløs router, som understøtter VPN.

Jeg spiller en del spil over nettet og derfor er stabilitet yderst vigtigt.

Jeg har kigget på 2 men har svært ved at beslutte mig da begge
får fine anmeldelser.

1. netgear WGT624
2. ZyXEL G2000

Dette er min første post, så feel free to flame!
Avatar billede honne Praktikant
16. april 2005 - 15:16 #1
Avatar billede honne Praktikant
16. april 2005 - 15:16 #2
Min fejl, havde ikke lige set at du skriver trådløs, ;-)
Avatar billede rened Nybegynder
16. april 2005 - 15:34 #3
den er fjong...

du får dog en smiley for superhurtigt svar!

- -
  |
(___)
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. april 2005 - 15:40 #4
Jeg ville nok gå efter ZyXEL. Dette udfra at det er et anerkendt mærke der her været i markedet altid.

Selv har jeg købt linksys der jo kan siges at være cisco inside
Avatar billede rened Nybegynder
16. april 2005 - 15:59 #5
Det eneste jeg har af nykker ang. zyxel er en svensk anmeldelse som siger at den ikke er egnet til spil ( læs counter-strike ;)
Men andre anmeldelser nævner intet om dette problem... jeg havde håbet lidt på om nogen havde erfaringer med mine to valg!

PS! bufferzone jeg har dig i mente afhængig af hvad der sker med tråden i løbet af weekenden... for zyxel routeren var mit førstevalg indtil jeg læste den dumme anmeldelse... hehe
Avatar billede rened Nybegynder
16. april 2005 - 16:33 #6
skriv lige igen bufferzone .... den der accepter knap funger ik nu :/
Avatar billede kenp Novice
16. april 2005 - 20:13 #7
jo men så skal du marker hans navn ;) også trykke accepter.

(jeg ville også gå efter zyxel)
Avatar billede rened Nybegynder
25. april 2005 - 19:34 #8
Jeg har så stadig ikke fået købt mig den router... hvis vi nu ser bort fra de 2 jeg nævnte i mit indlæg og bare giver frit valg på alle hylder, dog til en maks. pris på omkring Kr. 800,-

hvad ville i så vælge... og vigtigst... hvorfor ? :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. april 2005 - 19:55 #9
Linksys. Dette fordi en Linksys faktisk er Cisco inside og fordi linksys får rigtig gode anmeldelser i de tests de deltager i. Jeg sidder selv bag en linksys router og har et trådløst linksys accesspoint på arbejde. Begge dele har gode sikkerhedsfaciliteter og er lette at have med at gøre.

Linksys danske support virker også forbavsende godt i forhold til hvad man er vand til og i forhold til hvad jeg havde forventet
Avatar billede rened Nybegynder
25. april 2005 - 22:57 #10
Jeg har set deres nyeste skud på stammen, en sød lille en med indbygget antenne og iflg. diverse reviews stadig god rækkevidde.... tror jeg hopper på den så...
for jeg sidder selv med en linksys lige pt. af den traditionelle blå, som bare ikke passer op på den hvide væg ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. april 2005 - 22:59 #11
Den kan faktisk, med en smule fingerfærdighed, sprøjtemales, lige som cabinetter og den slags