Avatar billede popit Nybegynder
31. marts 2001 - 00:18 Der er 7 kommentarer

Lydkort plus højttalere

Er Live! Platinum 5,1 + DTT3500 Digital, gode til dvd,spil og musik??
Avatar billede christian-s Nybegynder
31. marts 2001 - 00:19 #1
Jeg har selv DTT2500, og læst en del om 3500 der er efterfølgeren. Du får ikke noget bedre!!!

Det er udentvivl noget af det bedste!
Køb det!
Avatar billede popit Nybegynder
31. marts 2001 - 00:20 #2
ok
Avatar billede ctv! Nybegynder
31. marts 2001 - 00:21 #3
Dig og dit Black&White! *GGG*
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. marts 2001 - 00:21 #4
Ja, det lyder kanon godt sammen, og så kan den nye subwoofer i sættet sparke røv så det vil noget!
Derudover er lydkvaliteten god af et \"minianlæg\" at være.

//Anders
Avatar billede christian-s Nybegynder
31. marts 2001 - 00:23 #5
der er ikke noget bedre end et spil Quake3 med DTT2500 for fuld drøn :o)
Avatar billede ntweb Nybegynder
31. marts 2001 - 05:19 #6
Jeg har selv et \"SoundBlaster Live! 1024 PCI\" lydkort med et \"TARGA SPK41Q\" Subwoofer-sæt (subwoofer (300W)+ 2 højtalere(?W)\" Jeg bruger det selv til spil, og det styrer!!

/ntweb
Avatar billede triangle Nybegynder
14. april 2001 - 18:48 #7
Jeg har sel en.
Den er dyrt, men helt klart at foretrække hvis
du vil have surround og ALLE tilslutningsmuligher
(DAT Bånd, VCR, Mini Disc)
Har indbygget hardware DSP (lyd-efekter) så din CPU er fri for at regne det ud.
Jeg laver musik på PC-en, og jeg bruger dene kort som synthisizer.
Med tilsvarende sæt aktive højtallere, som du selv siger, bliver det ikke ret meget bedere i denne her liv (indtil nu)
Hvis du har pengene, go for it.