Avatar billede janmogensen Nybegynder
16. april 2005 - 11:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åben min router så den er fuld åben D- link 604

jeg ville gerne at min router er åben så den kun deler IP'r ud, så jeg f.eks sætte en ftp server op på mine computere eller hoste baner i forskellige spil..

Håber det var hjælp nok.
Avatar billede leif Seniormester
16. april 2005 - 12:00 #1
Hvad mener du med fuld åben ?

Hvis du kun har 1 IP udefra og ind kan port 21 kun pege ind på 1 computer !
Avatar billede janmogensen Nybegynder
16. april 2005 - 12:06 #2
Nej jeg har 4 dynamiske fra TDC
Avatar billede leif Seniormester
16. april 2005 - 12:29 #3
Når du smider en Router på bruger du kun den ene af dem ! Det du kan gøre er at smide maskinen direkte på nettet, men så vil den ikke være beskyttet af routeren !

Ellers skal du have fat i en router som understøtter flere IP adresser eller sætte flere routere på din forbindelse !
Avatar billede janmogensen Nybegynder
16. april 2005 - 12:57 #4
tak for hurtig hjælp er med på den nu
Avatar billede janmogensen Nybegynder
16. april 2005 - 13:00 #5
hvordan for du dine point
Avatar billede leif Seniormester
16. april 2005 - 13:02 #6
Jeg får point ved at jeg ligger et svar og du efterfølgende Accepterer det!

Forresten velkommen til Eksperten ! Du kan læse en uofficiel FAQ på http://expfaq.1go.dk