Avatar billede kongensgaard Nybegynder
16. april 2005 - 00:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af privat website

Så har jeg endlig fået lagt min nye side ud.

Jeg vil værdsætte lidt konstruktiv kritik. Hvad virker evt. godt og hvad virker mindre godt?

Jeg må beklage at siden p.t. er optimeret til IE, men kan dog ses i FireFox. Når jeg engang keder mig skal jeg 1) Rydde op i min kode 2) Overveje om jeg skal have forskellige stylesheets pr. browser.

http://www.kongensgaard.dk/

Kig evt. på disse sider:
http://www.kongensgaard.dk/galleri_chantal.php
http://www.kongensgaard.dk/sammenfoering.php

Design, farver, menuer etc. må gerne kommenteres. Tak.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
16. april 2005 - 00:23 #1
Det ser jo fint ud, selv i FireFox.

Der er mange flotte billder, som det tager lidt (for) lang til at loade.
Jeg er ikke så vild med baggrunds farven på menuen til venstre og boxene til højre, den er lidt for mørk.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. april 2005 - 00:26 #2
Jeg syntes det er nogle smukke "misser" !
Avatar billede boxer Nybegynder
16. april 2005 - 08:19 #3
Flot side - det gælder faktisk det hele.
Kanongode billeder - Jeg kunne dog godt savne muligheden for at klikke på billederne og få dem i en noget større version.
Hvad farverne angår er det jo en smagssag. Jeg ville nok vælge en anden farve til enten menuen til venstre eller baggrundsfarven i midten. Det bliver lidt for ensformigt.
Avatar billede morgel Nybegynder
16. april 2005 - 15:41 #4
Jeg afskyr katte, -men siden ser fin ud!
Avatar billede kongensgaard Nybegynder
25. april 2005 - 12:47 #5
Tak for jeres hjælp.

Jeg vil se om jeg kan lave galleriet så man kan se billederne i større version.

Desuden vil jeg overveje om jeg skal justere farverne lidt.

Smid nogle svar så jeg kan dele point ud. ;-)
Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2005 - 12:59 #6
Velbekomme :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:39 #7
Kan spørgsmålet lukkes?