Avatar billede namnam Nybegynder
15. april 2005 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Illustrator

Hej, jeg kunne godt tænke mig at få noget hjælp til Illustrator. Jeg er faldet over siden Pestol.dk og kunne godt tænke mig at deltage men jeg kan godt se at det er nogle ret vilde designs og nu kommer det tricky er der nogen der kan give mig et sted hvor man kan finde nogle guides til at blive bedre til illustrator sådan jeg en dag kan deltage på pestol.dk ? Måske også lige forklarer hvordan de andre der har deltaget har lavet deres, hvis det er muligt?
MVH nAM
Avatar billede namnam Nybegynder
15. april 2005 - 21:50 #1
Jeg kunne ikke få lov til at oprette spm's i illustrator kat. Derfor generelt..
Avatar billede zhark Nybegynder
15. april 2005 - 22:25 #2
Illustrator kat. har været lukket længe - de fleste bruger så PS kategorien.
Selve grafikken på pestol.dk er (misforstå mig ikke) specielt svær at lave i Illustrator :)
Meeeen... deign's ideerne (opsætning m.v.) er ikke bare noget man såen lige lærer.
Bruger "spe" hun er ekspert og har garanteret nogle tut, men hun kommer sikkert også frem hvis du opretter spm. i PhotoShop kat. :)
Avatar billede miss-g Seniormester
15. april 2005 - 22:57 #3
Tja i Illustrator gælder det jo om at tegne i kurver med f.eks. penneværktøjet.

Den her kunne f.eks. være lavet efter et fotografi. Man smider forgrafiet ind i Illustrator og tegner linierne efter med pennen. http://pestol.dk/p_afsluttederunderVis.php?id=178&kat=10

Tja, det er svært at forklare hvordan man gør...

Her er en masse Illustrator tutorials (på engelsk): http://www.creationengine.com/html/action.lasso?-database=products.fm&-layout=w&-response=prt.html&-search&product%20ID=10004
Avatar billede miss-g Seniormester
15. april 2005 - 22:57 #4
Avatar billede miss-g Seniormester
04. maj 2005 - 22:17 #5
Noget nyt namnam? Er du blevet en HAJ til Illustrator? *G*