Avatar billede wood_elf Nybegynder
15. april 2005 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Nikon CoolPix 4600

Jeg bestilte for kort tid siden en Nikon CoolPix 4600, som jeg modtog idag.

Både ved de medfølgende batterier og nogle andre batterier, jeg har prøvet at sætte i kommer den med denne fejl:

Warning!! Battery Exhaunted

Nogle gange kommer fejlen lige når jeg tænder kameraet. Nogle gange når jeg skal til at Zoom, og andre gange når jeg skal til at tage et billede.

Jeg tror ikke det er fordi batterierne er overbelastede. Ikke når det nogle gange kommer bare jeg tænder.

Hvad kan det være? Kan det være at den er sat forkert op?

//Wood_elf
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. april 2005 - 22:03 #1
Læs manualen. Hvis det viser sig, at du ikke selv kan løse problemet, uden fysisk indgreb, send kameraet tilbage.

Kontakt forhandleren med det samme, og hvis muligt, få oprettet en rapport på kameraet.
Avatar billede zhark Nybegynder
16. april 2005 - 15:04 #2
Det anbefales kraftigt at anskaffe 4 pk NiMH (opladelige) 2300 mAh eller bedre... selv om man skulle mene dem der er med burde være OK. så spares der typisk på visse områder - ikke kun Nikon (:
Avatar billede zhark Nybegynder
16. april 2005 - 15:06 #3
Man bliver forøvrigt også hurtigt trætte af de andre batterier.
Avatar billede wood_elf Nybegynder
17. april 2005 - 10:20 #4
Jeg har købt nogle NR6 Alkaline batterier... De er også ok... Men jeg skal have købt nogle ordenlige nogle, og en oplader...