Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
15. april 2005 - 20:20 Der er 6 kommentarer

USB-port til PDA

Hej Eksperter :P
Jeg har søgt på internettet efter en måde hvorpå man kan få usb i sin pda, sådan så det er muligt at sætte usb-ting til pda'en.
Jeg har ikke rigigt kunne finde noget.. så jeg håber derfor at i kan finde ud af noget.

Det er ikke til nogle speciel PDA.. men bare generelt

//Casper
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2005 - 20:23 #1
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
15. april 2005 - 20:30 #2
Ja, netop... findes der noget med usb 2.0??...
ellers mange tak :D du får lige nogle point :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2005 - 20:32 #3
Point venter vi lidt med (du kan heller ikke give mig nogen før jeg svarer :))

Ser lige om jeg kan finde andet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2005 - 20:39 #4
hmm...
Jeg har søgt lidt og ikke fundet mere end det jeg allerede har fundet via dette link: http://www.google.dk/search?hl=da&q=cf%2Busb&meta=
Avatar billede badazz Novice
19. april 2005 - 23:36 #5
du skal lige være opmærksom på at du ikke bare kan sætte alt usb til din pda.. det du sætter til, skal have driver til pda
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2005 - 20:44 #6
Logik :)