Avatar billede vabis Nybegynder
30. marts 2001 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer efter formatering.,

Hej!
Jeg  lige formateret harddisken på min pc. Når nu starter den for jeg følgende fejlmelding \"Ugyldig systemdisk-disk I/O fejl- skift disk og tryk på en tast\" Jeg har prøvet med 3 forsk. bootdisketter og lige lidt hjælper det.
Er der nogen der kan hjælpe????
Avatar billede pissedoff Nybegynder
30. marts 2001 - 21:34 #1
Går ind i din bios og skift boot drev til dit CD-Rom drev og derefter læg din styresystems CD i !

Det burde virke!
Avatar billede zhark Nybegynder
30. marts 2001 - 21:36 #2
Hvilket system har du? Du skulle kunne sætte den i Bios til at starte fra din CD med WIN 98... hvis det er det OS
Avatar billede zhark Nybegynder
30. marts 2001 - 21:37 #3
pis.. du var hurtigst :)
Avatar billede pissedoff Nybegynder
30. marts 2001 - 21:38 #4
hehe =)
Avatar billede vabis Nybegynder
30. marts 2001 - 22:01 #5
Jeg var nødt til bede den om at boote fra a-drev, så nu køre det.
Tak for hjælp.