Avatar billede oxygenic Nybegynder
15. april 2005 - 06:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger freelancer(e) til delvist gratis arbejde.

Hej, Vi er en dansk counter-strike clan, der står og mangler en webdesigner og php-programmør.
Det eneste vi på nuværende tidspunkt kan tilbyde dig/jer, er promovering på vores hjemmeside, på quakenet og når vi spiller. Derudover kan vi nok også tilbyde et bnc-slot (bouncer), hvis det skulle have interesse.
Opgaven inkludere ikke noget vildt 3D-grafik. Så det eneste du/I behøver at kunne lave, er noget ganske simpelt grafik i Photoshop eller lign.
Da vores webhotel understøtter PHP/MySQL, vil det også være rart hvis du/I kan finde ud af det.

Hvis dette har fanget din/jeres interesse, er I velkomne til at kontakte mig her på sitet, på min e-mail (oxygenic@e9gma.dk) eller på irc.quakenet.org #e9gma.

Mvh
Martin "Oxygenic"
Avatar billede oxygenic Nybegynder
15. april 2005 - 06:22 #1
Vi har allerede en masse idéer til hvordan sitet kunne komme til at se ud.
Eftersom jeg ikke selv er særlig dygtig inden for nogle af områderne, søger vi altså en der kan realisere disse idéer.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. april 2005 - 07:42 #2
Et CMS som Postnuke, kunne i muligvis selv få op at køre. Prøv at kikke på www.postnuke.com
Avatar billede oxygenic Nybegynder
15. april 2005 - 17:57 #3
Vi søger ikke et CMS system, men en person der har tid/lyst til at kode websitet fra bunden i PHP (eller evt. ASP). Samme gælder designet. Vi stiller ikke særlig store krav til de to ting, da det er ganske simpelt det vi søger.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. april 2005 - 18:59 #4
Og det er netop det et CMS som postnuke giver jer.

En kalender, til når i skal afholde noget spændende.
En download sektion.
En billed database.
Og mulighed for at skrive nyheder ind.

Designet er simpelt, lige umiddelbart vil jeg tro at det er lettere og bedre for jer! Da i ikke er afhængige af at en eller anden koder har tid til jeres projekt....
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. april 2005 - 20:43 #5
Hej Martin,

Jeg vi gerne hjælpe med en eventuel flash del (såsom banner og andre animationer) hvis det skullle være!

Men PHP er jeg ikke skrap til (stadig begynder på det felt) så den tror jeg at jeg springer over!

med venlig hilsen

mads
Avatar billede oxygenic Nybegynder
09. september 2005 - 16:32 #6
nå, nu lukker jeg tråden ...