Avatar billede kingpinpape Nybegynder
14. april 2005 - 11:49 Der er 2 kommentarer

Markedsførings software

Findes der software til styring af offline og online markedsføring. Et program til at holde styr på f.eks. markedsføringsplanen. Lidt ala MS Project.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. april 2005 - 12:17 #1
Jeg vil anbefale at du kikker på problemet i et større perspektiv og går efter et Customer Relations Management system, der er lavet til at holde styr på den slags og meget mere. Kik f.eks. på det danske ChannelCRM, der havde (ved ikke om de stadig har) en gratis løsning

http://www.channelcrm.dk

Der findes også gratis open source ting
Avatar billede kingpinpape Nybegynder
14. april 2005 - 12:33 #2
Tjaaa, det var egentlig primært til styring af især mine online markedføringsaktiviteterne. Resten klarer jeg i Navision.