Avatar billede zijco Nybegynder
14. april 2005 - 10:58 Der er 2 kommentarer

få vist det i sql

hej folkens, jeg sidder lige med en acces database, jeg har tidligere fundet ud af at man kunne få vist sin database i SQL form, altså med det man skal skrive for at konvertere det til SQL, nu kan jeg bare ikke huske hvor det var jeg kunne få det vist? nogle der kan huske det?

Hilse ZijCo.....
Avatar billede terry Ekspert
14. april 2005 - 11:18 #1
If you mean all SQL to create your tables etc. then as far as I know you can NOT in Access!
Avatar billede fynbohans Nybegynder
14. april 2005 - 19:44 #2
Du kan få vist en tabel i SQL ved at anbringe alle felterne i tabellen i en forespørgsel
og klikke på Vis/Vis-SQL-visning.......