Avatar billede jimjimjam Nybegynder
14. april 2005 - 10:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Php editor?

Hej exp..

Jeg sidder og leger lidt i PHP. Men bruger pt frontpage til at se designet i osv. Dette fucker dog fuldstændig op i farverne!

Findes der en html editor hvor der er prewiev funktion og evt. sådan man kan rette på selve hjemmesiden..

Er nemlig ikke så god til at rette i notepad =/
Avatar billede cpfrande Nybegynder
14. april 2005 - 10:31 #1
Dreamweaver understøtter det vidst, men mener ikke, at der er mange andre ellers...
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
14. april 2005 - 10:32 #2
Jamen er dreamweaver ikk pisse svært :/ ? Jeg er ny på php området
Avatar billede cpfrande Nybegynder
14. april 2005 - 10:33 #3
Det ved jeg ikke, jeg benytter det ikke selv.

Det er klart, at jo flere muligheder du ønsker, des sværere bliver programmet måske at bruge.

Oftest vælger jeg f.eks. at lave mit design først, hvorefter jeg går i gang med at arbejde med koderne. Så behøver jeg ikke at kunne se et preview hele tiden.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
14. april 2005 - 11:14 #4
Der findes følgende fremragende HTML editor: www.tsw.dk

Der er også en preview funktion, som jeg dog ikke selv har testet, da jeg kode i php, og der kan det være lidt svært at lave en preview på en fil, altefter hvordan man bygger det op, men det burde virke til HTML;)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
14. april 2005 - 11:16 #5
Okay, måske burde jeg lige læse overskriften og ikke bare ordet html-editor i din tekst:D

Men igen, alt efter opbygning i php, så skulle det være muligt:)
Avatar billede pulz4r Nybegynder
14. april 2005 - 13:44 #6
www.tsw.dk - Gratis og god...
Bruger den ikke selv mere, men har gjort...

Laver ALT i notesblok, og finder mine farver i Photoshop ;)

Men brugte TSW meget engang!
Avatar billede drbean Nybegynder
14. april 2005 - 22:10 #7
Evt. php edit. (http://www.waterproof.fr/) der er ikke preview funktion, men der er så meget andet godt, så den kan varmt anbefales.