Avatar billede hassle Nybegynder
14. april 2005 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HOMM3 hero list

Er der nogen der ligger inde med en god side der omhander HOMM3 (Heroes of might and magic 3).
Det jeg mere specifikt leder efter er en tabel med alle heroes i platinum edition. Deres skills osv. Skulle hjemmesiden have mere brugbar information skader det ikke.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
14. april 2005 - 09:47 #1
Står det ikke i manualen?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
14. april 2005 - 09:48 #2
Eller evt. en pdf fil på cd'en?
Avatar billede hassle Nybegynder
14. april 2005 - 16:11 #3
Tror det er et "best buy" køb dvs ingen manual. Er på job og kan derfor ikke lige se om der er en pdf eller lign. Men det var en mulighed. Jeg har bare opdaget der er mange der spiller dette fantastiske spil men har ikke kunne finde en fyldestgørende hjemmeside med information omkring helte skills mv. - kigger lige efter pdf´en i aften.
Avatar billede hassle Nybegynder
28. april 2005 - 17:03 #4
lukker