Avatar billede nikolajb Nybegynder
14. april 2005 - 08:34 Der er 1 kommentar

Windows "smider" logon script

Vi har et mystisk problem. Fra tid til anden beslutter Windows sig for at slette logon-scriptet, som jeg har sat til at køre hver gang en bruger i gruppen "alle" logger på. Der er ikke det helt store at hente i Event viewer, men før der kommer fejl med manglende logon.bat derinde kommer der en besked om "Security policy in the Group policy objects are applied successfully.", og det lyder vel meget plausibelt?

Vi har to domæne controllere, og jeg har tidligere tjekket at samme logon-script lå på begge servere. Så der "bør" vel ikke være et problem der? Eller hvad?
Avatar billede nikolajb Nybegynder
14. april 2005 - 08:42 #1
Hov, det var vist ikke det hele. Det ser nemlig også ud til, at alle policies bliver rettet tilbage til default ved samme lejlighed. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt dette også sker hver gang.