Avatar billede neg0 Nybegynder
13. april 2005 - 22:25 Der er 2 kommentarer

Nogen som kan se nogle fejl i det her?

on *:kick:%protchan:{
  inc %totkicks
  if ($nick == $me) { /msg l recover $chan | timer 1 2 /ban -u5 # $nick | timer 1 2 /kick $chan $nick Non other then I kick from this chan.  }
  if ($nick != $me) && (!$seadmin($address($nick,1))) { /ban -u5 # $nick | /kick $chan $nick Non other than I kick from this chan. | /set %a.op off  | msg # Due To overtake Autop is off until owner gets here  }
}

Men efter scriptet har "kørt" kicker jeg mig selv.. :/ - Nogn som kan se hvor fejlen ligger?
Avatar billede zyberdog Nybegynder
14. april 2005 - 01:31 #1
For at tjekke om netop DU er blevet banned skal du bruge $knick, hvilket er ofret i en on kick event.. prøv, at ændre den første IF til $knick

Iøvrigt er du sikker på du er tilbage på channel og opped 2 sekunder efter du er blevet kicked?
Avatar billede neg0 Nybegynder
16. april 2005 - 14:29 #2
Får Excess Flood.. :/ Efter jeg har ændret det.. :/ Men kan jo være det har noget at gøre med resten af scriptet?