Avatar billede syller Nybegynder
30. marts 2001 - 17:19 Der er 10 kommentarer

hjælp printerport optaget

min printerport(LPT1) fortæller at den er optaget. Hvad gør jeg?????????
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 17:22 #1
øh...hvorfor to gange?

http://www.eksperten.dk/spm/60928
Avatar billede liquid Nybegynder
30. marts 2001 - 17:24 #2
kontrolpanel>system>enhedshåndtering>

find printerporten og se om den er slået fra...
Avatar billede hotpop Novice
30. marts 2001 - 20:44 #3
riversen> fordi manden gerne vil have hjælp og da der ikke er ret mange her der vil hjælpe uden at få point, ja så var han jo nødt til at oprette det igen, ikk?
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 20:45 #4
man må da kun oprette er spørgsmål en gang...eller det gælder måske kun indenfor samme kategori
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 20:45 #5
et spørgsmål even.
Avatar billede hotpop Novice
30. marts 2001 - 20:49 #6
syntes at det ville være at gå i detaljer m. reglerne. Manden er jo oprettet i dag: 2001-03-30 16:52:11, så syntes du ikke han skal have lov at lave sine fejl indtil han lærer at bruge eksperten ordentligt??? Det er jo helt tydeligt at han accepterede ved en fejl!
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 20:54 #7
og det er jo det han lærer ved dette...

desuden var der ikke accepteret svar da jeg lavede indlægget her.

havde ikke lige set han var oprettet i dag...velkommen til syller
Avatar billede Techwork Praktikant
03. april 2001 - 11:33 #8
Check om enheden fungere korrekt
kontrolpanel>system>enhedshåndtering>

Se under porte (COM & LPT) og LPT1

Hvis alt ser ud til at være ok , må det være fordi at der er et andet program, som bruger LPT1 (F.eks. scanner, parallelportsbrænder eller eksternt backupdrev)
Avatar billede hiuba Nybegynder
06. april 2001 - 07:45 #9
Prøv evt. ctrl+alt+del og se om du kan finde programmet der optager lpt1 porten
Avatar billede hiuba Nybegynder
06. april 2001 - 07:51 #10
Du kan også prøve dette:
Denne computer->printere. højre-klik på din printer og se om der er sat hak ved \"stop udskrivning midlertidigt.\" Er der det, fjern hakket.