Avatar billede ader Nybegynder
13. april 2005 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilmeld til newsletter og tip en ven

Hej Eksperter

Er der en ekspert, der kan lave 2 funktioner?:

Tilmeld til newsletter:
Man tilmelder sin mailadresse ved udfyldelse af 1 formfelt.
Herefter skal "takkeside" fremkomme.
Genererer mail, der sendes til min mailadresse hvor afsenderens emailadresse
er defineret i selve mailen.

Tip en ven:
Man tipper ved at udfylde 2 formfelter (egen mail og vens mail).
Herefter skal "takkeside" fremkomme.
Genererer mail til ven med egen mailadresse som afsender.
Jeg skal kunne lave indholdet til denne mail.

Sig endelig til, hvis der skal kr. på bordet...

Jeg er ikke en haj til hverken ASP eller lign. - så skær det ud i pap...
Avatar billede ader Nybegynder
13. april 2005 - 14:22 #1
Jeg kan køre ASP, PHP og JMail
Avatar billede keysersoze Guru
13. april 2005 - 17:22 #2
se om ikke du kan finde nogle af dine ønsker på www.activeserverpages.dk, www.netcoders.dk eller www.html.dk - de sider tror jeg er din største chance for at få dit problem løst gratis... og det er standardfunktioner, så jeg er ret sikker på at det kan findes.

Hvis ikke vil jeg tro der skal kr. på bordet - det er en hård og grusom verden vi lever i :)
Avatar billede muggen Nybegynder
14. april 2005 - 01:08 #3
Så grusom er verden nu heller ikke ;-) Har du CDONTS på din server? Hvis du har det, så har jeg de to funktioner du leder efter. Du kan lige tjkke nyhedsbrevet ud på www.m-mdesign.dk/nyhedsbrev/default.asp. Du kan logge ind på admin delen på følgende adresse www.m-mdesign.dk/nyhedsbrev/login.asp (brugernavn/password = admin/admin). Det fungerer på følgende måde. Du tilmelder dig nyhedsbrevet. Når du hat tilmeldt dig bliver der sendt en mail til dig som bekræfter at du har tilmeldt dig nyhedsbrevet. Hvis din email adresse allerede er tilmeldt, kan du ikke tilmelde dig igen. Alle tilmeldte email adresser bliver samlet i en database. Når du logger ind på admin modulet kan du se alle tilmeldte email adresser og du kan fjerne flueben ud for email adresserne hvis du ikke vil sende til alle. Når brugeren modtager nyhedsbrevet kan de kan de afmelde sig nyhedsbrevet via et link nederst i nyhedsbrevet.

Jeg har et tilsvarende script som du kan bruge til at tippe en ven. Det kan du se demonstreret på http://www.m-mdesign.dk/bac/
Avatar billede ader Nybegynder
14. april 2005 - 09:26 #4
muggen-

Det er lige, hvad jeg har ledt efter - og jeg er villig til at betale for det!

Kan du hjælpe mig - så giv mig en pris...

Jeg skal have det hele op at køre i denne uge!

Jeg ved ikke om jeg har CDONTS på serveren, men det er den største løsning hos MONDO, jeg kører - så mon ikke.
Ellers er de ikke blege for at lægge ekstra funktioner på.

Iøvrigt - 01:08..!  på en onsdag..?

Du kan kontakte mig direkte via info[at]tretten.dk
Avatar billede muggen Nybegynder
14. april 2005 - 21:48 #5
Lad os tage det offline. Har sendt email til dig, Ader.
Avatar billede ader Nybegynder
29. april 2005 - 10:15 #6
muggen - smider du lige et svar (så får du points oven i hatten)

- og endnu engang tak for hjælpen
Avatar billede muggen Nybegynder
29. april 2005 - 23:12 #7
Svar angivet 14/04-2005 01:08:10