Avatar billede canedo Nybegynder
13. april 2005 - 14:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mediaplayer og TV2 onlinevideo

Jeg vil gerne se klip fra tv2's sputnik (de gratis udsendelser), men får denne meddelse:
--
Vi har testet dit system og fundet flg. fejl:
Individualisering af mediaplayer. Du skal individualisere din mediaplayer for at benytte TV2 Sputnik. Det er en sikkerhedopgradering som vi benytter til at beskytte vores indhold. Du kan individualisere din mediaplayer ved at klikke på "Opgrader" nedenfor.
--
Når jeg trykker på "Opgrader" får jeg en "siden kan ikke vises...".

Hvad mener TV2 med Individualisering af mediaplayer? Hvordan kan jeg komme til at se de seneste nyheder online?
Avatar billede lap Nybegynder
14. april 2005 - 23:32 #1
Det er drm-opdateringen (digital rights management)
Avatar billede webwarp Nybegynder
18. april 2005 - 16:14 #2
Tja ved det ikke helt lige, men vist du ikke har mediaplayer 10 installeret så prøv at hent den .. evt. prøv at se om der er opdateringer til WMP ..
Avatar billede canedo Nybegynder
12. september 2005 - 15:00 #3
well... lukker. Læg et svar...
Avatar billede lap Nybegynder
12. september 2005 - 15:13 #4
hvis du vil have svar fra mig - så ok da.
Avatar billede canedo Nybegynder
12. september 2005 - 15:19 #5
vil bare ha lukket, hvor bliver webwarp af? læg et svar, så fordeler jeg bare points ligeligt.
Avatar billede webwarp Nybegynder
12. september 2005 - 17:18 #6
Well .... BIPPP
Avatar billede canedo Nybegynder
13. september 2005 - 09:03 #7
tak :-)