Avatar billede istasi Nybegynder
13. april 2005 - 11:53 Der er 2 kommentarer

Køb af MP3 Decoder

Hey...

Jeg står lidt i et problem med et projekt jeg skal lave som et led med mit svendeprøve projekt...

Hvor kan jeg købe en MP3 Decoder chip..

Jeg har selv søgt paa google.com og har fundet nogle forskellige.

VS1001k
VS1011
STA013
CS4334

men har ikke fundet nogle danske forhandler inden for området, det er nød til at være en dansk forhandler pga jeg har 3 uger fra i dag til at faa lavet det færdigt og ville være en skam hvis de første 2 uger gik uden den
Blot et link til forhandleren vil vaere guld :)

På forhånd tak
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. april 2005 - 12:10 #1
Hvis du bestiller i dag, kan forhandlere i hele europa levere til weekenden. Desuden er er også levering med UPS inden middag dagen efter!
Avatar billede thov Forsker
14. april 2005 - 00:27 #2
Her er noget fra ELFA's ( www.elfaelektronik.dk ) katalog:
STA013  varenr. 73-011-46 254kr/stk + moms
STA015  varenr. 73-011-61 269kr/stk + moms