Avatar billede bohbs Nybegynder
13. april 2005 - 08:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skinable framework

Jeg søger et framework til understøttelse af skins. Evt. et designpattern jeg selv kan implementere. Nogen forslag?
Avatar billede lanstorp Nybegynder
13. april 2005 - 09:24 #1
Hvis det er gui kontroller du vil ændre udseende på kan directx bruges.
Hvis du har installeret directx sdk'en er der en demo på: ..\DirectX\Samples\Managed\Direct3D\CustomUI\
Men hvor meget framework, inversion of control og interaktivt skin der er over directx ved jeg ikke.
Avatar billede bohbs Nybegynder
13. april 2005 - 20:18 #2
inversion of control?

Direct X er nok ikke det jeg søger, men istedet noget der giver mig mulighed for at lade brugere eller andre udviklere lave deres eget design til programmet.
Avatar billede lanstorp Nybegynder
14. april 2005 - 14:40 #3
Ok, da du nævnte design patterns troede jeg du mente den slags frameworks der bruger hooks eller variabilitetspunkter ala fractory method pattern, for at hooke udvikleren på et eksisternede design, hvor man så kun skrive en delkode og ikke hovedprogrammet = inversion of control.  Men den forklaring hjælper dig jo ikke videre.....
Avatar billede bohbs Nybegynder
14. april 2005 - 17:34 #4
men tilgengæld er jeg blevet klogere :)

Vi må se om jeg får støvet et eller andet op, men du må lige smide et svar ved lejlighed...
Avatar billede lanstorp Nybegynder
15. april 2005 - 08:26 #5
ok